Bluesky 1 milyon indirmeyi aştı!

Twitter’a rakip platform olan Bluesky, özel davet koduyla kayıt alan bir uygulama olmasına karşın iOS ve Android’de bir milyon indirmeyi geçti.

Bluesky’nin davetli bir uygulama olmasına karşın hala sağlam bir büyüme kaydettiği belirtiliyor.

Bluesky’nin indirilme sayılarına bakıldığında, ABD’nin en fazla indirme sayısına sahip olduğu (%40) görülüyor. Onu sırasıyla Brezilya (%9,5), Japonya (%8,5), Tayland (%7,5) ve Birleşik Krallık (%4,6) takip ediyor.

ŞİRKET KAYITLARI DURDURMUŞTU

Ancak davetlerin kısıtlı ve bazen kullanılamaz olduğu göz önüne alındığında, Twitter’ın tweet sayısını sınırlama kararının alternatif platformlara olan talebi artırması nedeniyle şirket kayıtları süreksiz olarak durdurmuştu.

300 BİN YENİ İNDİRME

Öte yandan, veri.ai’nin bilgilerine nazaran, Twitter’ın bu atağı Bluesky’nin yeni bir dönüm noktasına ulaşmasını sağladı ve 30 Haziran’dan bu yana yaklaşık 300.000 yeni indirme gerçekleşti.

BLUESKY TAKIMI HAZIR OLMADIKLARINDAN ENDİŞELİ

Bluesky takımı, beklenenden daha büyük bir kullanıcı akışının performans meselelerine neden olacağından ötürü şimdi buna hazır olmadıklarından telaş duyduklarını belirtti.

Geleneksel reklam dayanaklı piyasadan farklı bir yol bulmak için Bluesky, bu hafta 8 milyon dolarlık finansman aldı ve birinci fiyatlı hizmeti olan özel alan isimleri özelliğini duyurdu.

Bluesky’ın tüm kullanıcılar için ne vakit erişime açılacağı bilinmiyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir